onsdag den 3. september 2008

Et par små ture med mælk

1 September 2008

Så er sommeren slut, ifølge kalenderen, så velkommen til efteråret.....

Et par små ture, hvor jeg var forbi Super Bedst i Himmerlev, og senere på til Super Brugsen i Osted, Spar Osted og de 2 butikker i Viby Sjælland. Da jeg kom tilbage til mejeriet, var Lisbeth, Paul og Peter bleve t færdige med den almindelige mælk.

Vi lavede lidt yoghurt for derefter pakke smør, som var en anelse blød idag, så der var meget tempo på, så Lisbeth og jeg havde svært ved at følge med. Peter fylder smør fra kærnen i pumpen, så Karl kan fylde den lille bærger. Lisbeth sætter låg på og jeg sætter dem i en mælkekasse, hvor der er plads til 32 pakker smør. Jeg skal samtidigt også nå at sætte bærger frem til Karl, så han hele tiden har bærger.

Efter endt rengøring, gik turen hjem.

Ingen kommentarer:

Ę