tirsdag den 9. september 2008

Mere styr på det idag.

9 September 2008

Allerede omkring klokken 7, fik jeg lov til at "lege" med centrifugen. Jeg syntes at det er en vildt spændende, del af jobbet. Jeg kunne mærke at jeg igen var ved at få meget mere styr på centrifugen igen. Paul mente også senere at det var gået godt idag, modsat i går hvor jeg havde lavet en del begynderfejl. den sidste tank med letmælk, kluderede jeg noget rundt i det. men den blev lavet, uden hver at blive til sødmælk eller minimælk.

2 tanke inden lavede jeg min første Paul :o( !!!!
Jeg havde problemer med flouet, så derfor skulle tanken havde lidt længere tid, for at blive fyldt, og fyldt det blev den. halvdelen skulle bruges til vores gode cacaomælk.

Jeg mødte lidt før, for at få en gennemgang af vores pastrueringsanlæg, og hvilken vej, mælken tager rundt i vores rør, for at ende i en tank, som så bliver tappet. En spændende anlæg, Karl har fået skruet sammen.

Ingen kommentarer:

Ę