onsdag den 3. september 2008

Den lange gåtur!!!!

2 September 2008

En lidt stille dag, som blevet til kaotisk.....

Det startede roligt, vi tappede almindelig mælk, der skulle ikke laves så meget ved siden af, så vi lavede et kar ost, som blev danbo.

Men midt det hele ringede ismejeriet og bestilte en omgang ismix, så måtte vi igang i det store kar igen, efter endt osteproduktion. Så vi lavede en gang ismix, men inden vi tappede må vi rense tappemaskinen, da vi lige havde kørt kærnemælk, og for at være sikker på, at der ikke var culture i maskineriet, rensede vi tappemaskinen.

Jeg var på en meget kort køretur til sidst. Den ene varevogn skulle på værkstedet, så Paul spurgte mig og jeg ville køre med i en anden bil, for så at kunne køre ham hjem igen. Flink som jeg er, sagde jeg ja. De viste sig at værkstedet lå omkring 500 meter væk fra mejeriet......

Ingen kommentarer:

Ę