lørdag den 20. september 2008

Fødselsdag

19 September 2008

Idag havde Vores alle sammen Karl fødselsdag. Der ud over gik Gefion på ferie. Jeg havde selv taget en italiensk kage med æbler med, da jeg havde fået æbler af Susanne, syntes jeg at hun skulle smage, hvad jeg havde fået ud af dem. Gerfion havde også fået æbler af Susanne, og havde lavet en tradisionel dansk æblekage, som smagte super.

I mejeriet skulle vi ikke lave alverden, måske derfor valgte Paul at sove til kvart i syv, da Edith ringede og vækkede ham.....
Vi tappede mælk omkring 10 og inden 11.30 havde vi også tappet koldskål og kærnemælk. Så klarede vi en stor omgang smør og gjorde rent. Til sidst spurgte Paul mig om jeg ville hjælpe med fåre/gedeosten, og det ville jeg gerne.... Jeg er vild med at hjælpe til med ostefremstillingen. Jeg hjalp med at presse dem og vende dem i formene.
Så det var smilende jeg forlod mejeriet for at tage hjem.

Ingen kommentarer:

Ę