onsdag den 25. juni 2008

Kage med Nusernus

26 juni 2008

I søndag bagte jeg en kage med vores egen cacaomælk "Nusernus". Jeg udviklede den selv sammen med Min Engel. Jeg havde nemlig tiderligere på dagen bagt muffins med Nusernus. Min Engel mente at med nødder i, ville det bliver super godt.


Det blev en rigtig god kage, som jeg tog med på arbejde og kaldte Nusernus-Kage. I sjov skrev Edith en dom til mig, da jeg havde brugt et registreret varemærke, som "straf" skulle jeg bage kage resten af ugen. Hvilke dog blev nedsat da, vi har et par stykker som går på ferie på fredag, og derfor har kage med. Jeg valge at tage dem på ordet, og derfor bagte jeg kage, og havde drømmekage med tirsdag og muffins med chokolade stykker onsdag.
Det gode ved Osted Mejeri, at vi kan drille hinanden, på kryds og tværs, alle snakker med hinanden, man kan mærke som ny, at der bliver taget godt imod en. Man føler sig rigtigt velkommen.
Opskriften er stadig hemmelig, så i må indtil nu nøjes med at se billedet.

1 kommentar:

Emmer sagde ...

Nej, kom nu med den opskrift... Vi er en stor skare der virkelig ELSKER Nusermus, og vil da gerne benytte den til andet end bare at slubre...

Ę