søndag den 2. november 2008

Gensyn på en travl dag.

1 November 2008

Gensyn med kollegaerne i Osted....

Startede med at sludrer med Paul, og sætte kaffe over....
Det var en smule koldt, skrabede også is af min bil, inden jeg kørte hjemmefra, så jeg havde taget hansker på, og det var mine fingre glade for.

Stod for det meste ved tappemaskinen, Andrea kørte centrifugen, og Paul tog det løse, tror han var glad for en dag, hvor han kunne tage det roligt.

Ved halv 10 tiden, gik jeg til pause, hvor vores chauffør, Karl og Edith sad, så vi sludrede om julefrokosten og hvordan det gik på skole. Dejligt at sidde og sludrer lidt.

Vi fik også drukket lidt kaffe i mejeriet, til Pauls store glæde.

Vi tappede omkring 9 tons igennem, men butikkerne har også søndagsåbent imorgen.

Dejligt at være tilbage på mejeriet.

Ingen kommentarer:

Ę