torsdag den 28. august 2008

Besøg....

28 August 2008

Idag fik besøg af en kineser, som skulle se mejeriet. Paul viste ham rundt, og fortalte om de forskellige maskiner, kølerum mm. Han havde et familiemedlem et eller andet sted, som overvejede en tappemaskine som vi har, han selv arbejdede på Arla i Slagelse. Han ankom ved 9 tiden og Paul var færdig med at vise ham rundt en halv times tid senere. Han blev og så os arbejde imens han spurgte ind til de forskellige ting vi lavede. Han var meget interesseret i det vi lavede, og skrev en massse notater. Han forlod først mejeriet igen lidt over 14, men så havde han og smagt yoghurt og koldskål, direkte fra tappemaskinen....

Da jeg skulle hente sukker og cacaopulver til Nusernus, brugte jeg det sidste sukker. Så jeg ville lige hælde en ny gang sukker i spanden, så jeg kunne få det sidste sukker jeg skulle bruge. Jeg fik hældt sukker i spanden, men glemte at tage opøseren op, så den lå under 25 kg. sukker...... Jeg brugte bare opøseren fra cacaopulveret, så det gik jo idag. Nu håber jeg bare på at det er mig, som henter sukker og cacaopulver næste gang vi skal bruge, for så kommer jeg ned til opøseren, og ingen finder ud af at jeg dummede mig idag!!!!

Ingen kommentarer:

Ę