onsdag den 13. august 2008

Stadig gang i koldskål salget.

13 august 2008

Her de første par dage, efter ferien har jeg observateret at danskerne stadig køber koldskål og kærnemælk, men bare ikke i samme høje mængder, som når solen skinner og det er over 22 grader udenfor.

Så samlet laver vi omkring 1000 liter kærnemælk, koldskål og kærnemælk med citron. det syntes jeg er rimeligt pænt, eftersom at det regner og er omkring 18 grader.

Idag fik vi gedemælk fra Lolland, der bliver omsat til gedeost, som jeg glæder mig til at smage, når ostene er klar.

Hvepse !!!!
De er godt nok irriterende, ude ved vores affald, er der bare rigtigt mange af dem. De er nede i vores container, hvor vi smider de tomme poser, hvor der har været mælk. De tomme spande, hvor der har været frugt, som bruges til vores frugtyoghurt og citron til vores koldskål. Idag fik jeg et hvepsestik, det gjorde heldigvis ikke så ondt, og hævelsen er heldigvis allerede væk.

Ingen kommentarer:

Ę