torsdag den 18. december 2008

Prøve i Hygiejne

18 December 2008

Næst sidste dag på grundforløbet, var en kort en af slagsens. Vi skulle starte med mejeriproduktion, hvor vi hørte om UF og pulver, rimeligt tørt stof..!!.. Herefter stod den på prøve i hygiejne, som skal beståes. Vi fik 60 minutter, hvor vi skulle besvare 5 spørgsmål. Desværre får vi ikke karakter før efter jul... øv....jeg syntes at det gik fint, fik skrevet en del, og jeg er optimitisk nok til at tro, at noget af det faktisk også er rigtigt.

Efter prøven var der afslutningsmiddag med lærerne, og så tog vi et klassebillede, og sådan ser klassen ud. Resten af dagen er gået med at gøre rent på værelset, øve til i morgen og så løbe en tur. Nu er det aften, jeg er træt, men optimistisk før i morgen.
Som man siger her på skolen "eksamen er en festdag for den flittige elev" jeg glæder mig til at være med til festen!!!

Ingen kommentarer:

Ę