tirsdag den 7. april 2009

Hjælper i butikken

7 april 2009

Påskeferie fra skolen, er jeg hjemme i mejeriet. paul kom igår og spurgte om jeg ville hjælpe til i butikken, da der vil komme tryk på derinde.

Det vil jeg da gerne, så igår var jeg til lidt oplæring derinde. Der er jo et par kasseåpperater, som skal lære og en masse numre, som skal tastes ind. Jeg kan allerede et par stykker, men der er stadig lang vej.

Jeg er sikker på, at når jeg kommer hjem, kan jeg finde ud af at pakke ost ind.

Jeg glæder mig til at ekspede en masse søde kunder.....

3 kommentarer:

MaOP sagde ...

Hej Claus!

Jeg konm forbi din blog, fordi jeg ledte efter Osted Ost & Mejeri's hjemmeside online, men sys ikke rigtig jeg kan finde noget brugbart.

Derfor tillader jeg mig at spørge dig, om du kender åbningstiderne for butikken i Osted Mejeriet?

Mvh. og på forhånd tak

Martin :-)

Unknown sagde ...

Kære Ridder.

er det ikke snart på tide, at du hælder lidt oplysninger på din blog...så som at du er på skole...og knokler med prøver osv...:o)
Kærlige kys
Din Engel
- altid -

banditten sagde ...

Kære Claus
Jeg synes Osted mejeri er det Bedste mejeri i Danmark og kommer der ofte, da mine forældre bor på disse kanter.
Jeg ville altså foreslå dig at deltage i Kødbyens Kødmarked, som afholdes hver søndag i sommerhalvåret.
Der kan du eksperimentere med salg af forskellige produkter og du kan samtidig nå ud til mange mennesker med mejeristuddannelsen.
Men i hvert fald ville det være muligt for københavnerne at købe de gode produkter...

Ę