torsdag den 2. oktober 2008

Lidt Kørsel

1 Oktober 2008

Så startede efteråret, og regnen vælter også ned, et vejr vi godt kan "glæde" os til at se mere af de næste par måneder.

Både igår og idag, har jeg været på småture.

Igår var jeg afsted i den nye lastbil, længe siden jeg har kørt lastbil, det gik nu godt. Jeg havde et mindre problem, da jeg skulle køre fra Strandberg midt i Roskilde. Parkeringsbremsen havde sat sig fast, så efter at havde døjet med det problem i små 10 minutter, ringede jeg hjem til Karl, som sagde at jeg bare skulle trykke den røde knap ned, som sad lige bag bremsehåndtaget. Da jeg kom hjem og snakkede med Paul og Steffen, fandt jeg ud af, at jeg heldigvis ikke var den eneste, som har haft det problem

Idag var jeg i Viby, nogen butikker jeg har været ved nogen gang. Jeg syntes det er hyggeligt en gang imellem at være afsted på tur. Det er interessant at se, hvordan de forskellige butikker har vores varer stående.

Når jeg er kommet hjem, har jeg vasket centrifugerne, og så har vi stort set været færdige.

Ingen kommentarer:

Ę