tirsdag den 15. juli 2008

Hovsa !!!!

15 Juli 2008

En mere rolig dag, hvor man godt kunne mærke at butikkerne fik meget mælk igår, og at det er tirsdag, endda i indrustiferien. Vi blev hurtige færdige med mælken, så vi lavede lidt danbo ost. Paul havde igår gjort klar til at der skulle laves smør idag, så den klarede vi også.

Imens Karl og Peter tappede koldskål skulle jeg ud og slukke og tænde for kærnemælken, og 2 gang jeg skulle det, misforstod jeg Karl og skiftede tank, og da der så blev tændt, nåede jeg at hælde 10 liter mælk ud på gulvet....UPS..... Så en skideballe rigere, er jeg nu klar over hvad det rør fører hen.

Jeg sluttede dagen af, med at gøre ostede færdige og rengøre formene. Det var første gang jeg gjorde det, så det var lidt nyt. Jeg syntes at vores osteprodution er meget spændende.

Ingen kommentarer:

Ę