mandag den 16. februar 2009

Lange overvejelser - meget lange...

17 februar 2009

Lange overvejelser omkring denne blogs liv, har gjort at der ikke er blevet skrevet. Jeg vil ikke aflive bloggen, men jeg vil skrive mere omkring hvad der rører sig.

At holde den kørerende omkring hvad vi laver i mejeriet, kan godt blive småkedeligt i længenden, da vi tit laver de samme produkter, og for andre kan dagene virke ens, selv om de ikke er det.

Der vil komme nogle opskrifter ind på siden, hvor der indgår mejeriprodukter.

1 kommentar:

Dennis Johansen sagde ...

Vi vil da meget gerne høre mere om mejeriet og produkterne. Jeg købte en Kærnemælk i Rema 1000 i dag - det er den bedste kærnemælk jeg har smagt.

Faktisk har jeg ikke prøvet jeres mælk endnu, men det sker i morgen :-)

Har mejeriet ikke en hjemmeside?

Ę